Menu

úterý 1. října 2013

Prokrastinace

Tak a je to tady. Nový příspěvek s novými cíly, tentokrát mi to snad vydrží. Stále tu ovšem zůstává fakt, že prokrastinace je slušně řečeno vykonavatelka nejstaršího povolání a já ještě nepřišla na to, jak ji smysluplně využít. Svět kolem mě se rozděluje na dva tábory. Za prvé: "Prokrastinace je super! Odvede ti myšlenky a dozvíš se na internetu spoustu věcí!" a za druhé: "Musíš se toho zbavit, začneš a už to neodpářeš. Budeš po celý život jen procházet Youtube, Facebook, Pinterest a další a nakonec tě najdou u stolu mrtvou v děsivé poloze skrčence s prstem položeným na klávese F5."
Jak tedy vzít prokrastinaci a vytvořit si z ní skvělý nástroj? Zatím na tu otázku nemám odpověď a tak trávím svůj čas, který bych měla využít na psaní a čtení materiálů ke studiu, u různých návodů a (jak jinak) videí, která radí, jak se tohoto démona zbavit nebo opravdu dobře využít k dalšímu rozvoji. Internet je zlo.

Na druhou stranu, od mého posledního příspěvku se stalo dost podstatných věcí, o kterých tady budu (snad) každý den psát, abych už konečně měla pocit, že tvořím něco, co bude potom někde aspoň virtuálně existovat. Něco, co má smysl, ať už pro mě, nebo pro kteréhokoli blázna, který toto někdy bude číst nebo snad (ach, ta hrůza!) jej budou články na tomto blogu bavit.

Mým novým zdrojem inspirace pro psaní a v podstatě i pro nový start bylo přestěhování do nového prostředí mezi neznámé lidi. Mezi lidi, kteří neznají pikador, místo tramvají jim před nosem ujíždějí šaliny a celkově mi přijdou milejší než lidé ve městě, ve kterém jsem se pohybovala cca 20 let. Brno. Dlouhou dobu před přistěhováním mi připadal tento název prodchnutý jakýmsi magickým nábojem, něčím neznámým a vzrušujícím. Je tomu tak i teď. Pořád jsem se nezorientovala, pořád se trochu ztrácím ve změti ulic a stále nemůžu přijít na to, čím se Brno a především jeho obyvatelé liší od lidí v jiných městech v České Republice. Proč je tu tak příjemně a jak je možné, že studenti, kteří skuhrají nad nedostatkem peněz neustále okupují všemožné kavárny, hospody a bary. Nejsem si jistá, jestli se mi tahle rouška jednou odkryje a i kdyby ne, právě to tajemno je nejvíce vzrušující a nemůže mě omrzet.

Pozn.: Pikador je zhovadilost na nejvyšší úrovni. V překladu pro normální lidi tento název znamená prostě a jednoduše párek v rohlíku.

Žádné komentáře:

Okomentovat